Mavi Doğa Yeşil Sarı Ekonomik Güvenli
ANA SAYFA KURUMSAL ABONELİK İÇ TESİSAT DOĞAL GAZ İLETİŞİM
DOĞAL GAZ
10 Soruda Doğal Gaz
Güvenli Kullanım İçin
Türkiye'de ve Dünya'da Doğal Gaz
Verimli Kullanım İçin
Bilgilendirme Rehberi
Bunları Biliyor Musunuz?
Memnuniyet Anketi
Talep ve Şikayet Başvuru Sistemi
Sık Sorulan Sorular
MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETİ
Şirketimizin sizlere sunduğu hizmet kalitesini daha da iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla aşağıdaki anket formu hazırlanmıştır. Vereceğiniz yanıtlar tarafımızdan özenle değerlendirilecek ve bu sayede sizlerin ihtiyaçları saptanacaktır. Sorularımız değerli vaktinizden az bir zaman ayırarak yanıtlayabileceğiniz şekilde hazırlanmıştır. Anket formumuzu doldurmanız ortak çalışmamızın verimliliğine katkı sağlayacaktır.
Sizlere daha iyi hizmet verebilmemiz için değerli desteğinizi bizden esirgemediğiniz için teşekkür ederiz.
Adı Soyadı  (Bu Alanın Girilmesi Mecburidir)
E-mail  (Bu Alanın Girilmesi Mecburidir)
Telefon
Adres
Puantaj: Başarısız, Orta, Pekiyi
1.  Altyapı yatırım çalışmalarımızı genel olarak nasıl değerlendiriyorsunuz?
2.  Personelimiz sizi güler yüzle karşılayıp işleminizi hızlı ve hatasız sonuçlandırabiliyor mu?
3. 
Şikayet ve önerilerinizde SAMGAZ ile kolaylıkla irtibata geçip aradığınız kişi ya da birimlere rahatlıkla ulaşabiliyor musunuz?
4.  Şikayetlerinizde size geri dönülüyor ve bilgilendirme yapılıyor mu?
5.  İç tesisatınızın yapım süresinden, projesinin kontrolünden ve güvenilirliğinden memnun musunuz?
6.  Başvurunuz ile doğal gazın size sunulması arasındaki geçen süreden memnun musunuz?
7.  SAMGAZ'da yaptığınız tüm işlemlerin yasal çerçeveler içinde gerçekleştiğini düşünüyor musunuz?
8.  "187 Doğal Gaz Acil İhbar Hattı"mızın hizmet kalitesinden memnun musunuz?
9.  Doğal gaz kullanımına yönelik afiş, broşür ve benzeri bilgilendirmelerden memnun musunuz?
10. Web sayfamızdaki hizmetleri yeterli buluyor musunuz?
11. Doğal gaz faturalarınızın tahsilât seçeneklerini yeterli buluyor musunuz?
12. Samsun'da SAMGAZ'dan başka dağıtım şirketi olsaydı onları tercih eder miydiniz?
Evet Hayır
13. Abone merkezimizde hizmet almadan önce ne kadar bekliyorsunuz?
5 dakikadan az 5-10 dakika 10-20 dakika 20 dakikadan fazla
14. Doğal gaz fatura ödemelerinizin gecikme nedeni nedir?
Faturam elime ulaşmadı Faturam olduğunu unuttum Ödeme seçeneklerinin az olması
Maddi nedenler Fatura tutarının az olması    
15. Genel olarak şirketimizde memnun olduğunuz veya olmadığınız uygulamalar.
 
     
Güvenlik Kodu :  
   
     
 
 
 
 
Copyright © 2010-2014 Samgaz Doğal Gaz Dağıtım A.Ş. - Gizlilik Sözleşmesi
Created by Side Bilişim
Hızlı Erişim Menüsü